tirsdag den 15. marts 2011

"Tilbehør" (HM + Nué Notes)

Snusede rundt i hm webshop børneafd. (syntes de laver så fine ting, som jeg evt. selv invisterer i til eget brug, ja, er vældig i kontakt med mit indre barn, har I set frugthalskæderne jeg postede forleden? ;). Vingerne overvejede jeg til Vasya og jeg (en el. anden dag er vi vel ikke opdelt af tusinder af km og skærme). Og hun ville virkelig værdsætte vingerne tror jeg, tror faktisk jeg selv engang malede hende med vinger. Måske skulle jeg bare sende dem til hende. Har nogen armvarmerer der venter på at blive sendt til hende. Og skal have lavet en tshirt med en Anders Fogh collage på, til hende. Det vil hun gerne have, ja, hun er jo ikke Vasya for ingenting (my own, lovely, little freak ;)
Tilbage til tingene; nå ja, og frugt-motiver, ja for faen, tilbage med dem! Jordbærd, kirsebær, bananer, dét har vi savnet!


Photobucket

49,95

Photobucket

49,95.

Begge bill. er taget fra hms webshop hvor tingene kan købes. Under "pige str. 86 - 128".

Og til mere voksent slags tilbehør, fra Nué Notes, som jeg fandt i deres webshop (SOM HOLDER UDSALG, så mange lækre ting til ingen penge!): http://www.nuecph.com/

Photobucket



Photobucket


Nué Notes skindsløjfer, style; Daisies, med el. uden nitter, begge er så fine! Sat ned fra 350,- til 175,-.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar