søndag den 13. marts 2011

Dagens inspirationsbillede

Photobucket


Skypede Exen fredag aften, tilbragte hele min aften foran skærmen. Det var dejligt, JEG SAVNER HAM (og Shmit). Vi blev enige om at det var ekstremt unfair at mennesker der havde det så godt med hinanden er så langt væk fra hinanden! Totalt unfair!
Jeg havde ikke snakket med ham i flere måneder, havde sådan på fornemmelsen at der havde været noget andet (en anden) der fangede hans interesse, en der vist heller ikke var hans kæreste, og det var der søreme også. Hvorfor ved jeg disse ting på så mange kms afstand? (forbandet telepati). Han fortalte lidt uden rigtigt at fortælle mig noget som helst, men det var vist et overstået kapitel nu, så nu var der lige pludselig overskud til at savne Alice igen (virkelig hr. ex, wauw, "meget smigerende" ;).
Ejjj, det var faktisk en virkelig, virkelig, god aften, ville bare ønske der ikke var skærme imellem os. Og så sendte han vist hele sin computers bill.udvalg til mig, har nu 100 gange flere billeder af ham og dem end af mig selv.
Billedet ovenover er ham i en nøddeskal, vifter med armene, fortæller og griner, og larmer bare sådan lidt i det hele taget, så fint! Åhh, altså; VIL TIL LANBORTISTAN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar