lørdag den 5. marts 2011

Mit næste køb + et måske næste køb


Photobucket

Shortsene bliver jeg nød til at eje, kiggede på dem i butikken og de er superfine. 129,-

Photobucket

399,-
Og så er jeg faldet for støvlerne, men ved ikke helt. For det første dyrker jeg ikke særlig tit tykke hæle, for det andet har de peeptoe, det betyder jo jeg skal skifte mine børnesokker ud. Another nué (se bill.) har et meget fint udvalg, men de er bare for dyre til mit budget. Kunne være man bare skulle købe noget glimmer nylon, sokker kan vel ikke være så svære at sy. Ved ikke, er ret vild med dem, men kan heller ikke blive ved med at købe tøj hvis jeg skal "spare", åh ved det ikke.

Photobucket

De første to bill. er fra hms webshop, hvor tingene også kan købes. Det sidste er taget hos another nué, Krystalgade. Priserne ses her; http://gemini-wonderland.blogspot.com/2011/01/another-nue-og-henrik-vibskov.html


Ingen kommentarer:

Send en kommentar