søndag den 20. marts 2011

Gaver (bøflen og løven)

Skipper Skræk var jo i Kina, og jeg fik at vide der ville være gaver når han kom hjem. Og selvom det ikke er meningen at man skal købe til den der er på ferie, tillod min samvittighed ikke andet, derudover blev det under 100,- for det hele, så tænkte at det nok gik. Kan ikke finde ud af andet, hvis jeg får en gave; skal du også have en gave. Har ikke fået mine gaver endnu (forsinket kuffert), men dem jeg fandt til ham tænkte jeg var værd at poste

Photobucket

En løve, fordi han er løve (Netto).

Photobucket

Photobucket

Og denne fordi han samler på køer. Ja, jeg er udemærket godt klar over at dette ikke er en ko. Men den rare dame i butikken og jeg blev enige om at de evt. måske havde været i familie med hinanden for mange, maaaaange år siden ;) Den er købt i African Touch lige ved Nørreport, de er Altid et besøg værd, har så mange fine ting! http://www.africantouch.dk/ Det er en kortholder, skægt ikke?! :)

Kortet i er et maleri af Eugene Zenin. Som er en fantastisk maler. Han har været min lærer 2 gange i mit liv, første gang var jeg ca. 11, anden var jeg 17-18 (forkælet, rastløs, pjækkende, ikke værdsættende; kort sagt anden gang var jeg ikke en god elev). Han er en virkelig dygtig kunstner, han er også sympatisk og rar og god til at lære fra sig, han er en virkelig god lærer. Jeg er og har altid været meget inspireret af hans syn på kvinder, måden han ser og maler dem på, jeg tror det på et ubevidst plan har påvirket eget syn og ideal. Hans hjemmeside; http://www.zenin.dk/

Jeg havde også en anden lærer der har sat sig fast, jeg var 8, jeg kan ikke huske hvad han hed, men han havde langt sort hår og skæg. Han malede engang en kat med en garnnøgle til mig på 30 sekunder, i forskellige farver. Det var det mest geniale jeg nogen sinde havde set, det er det lidt stadig :) Han sagde jeg skulle tegne detaljer og købte tynde penne til mig. Jeg kunne godt tænke mig at se at finde ud af hvem han er, og se hans ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar