mandag den 21. marts 2011

Dagens

Photobucket

Sig hej til mine nye bedste venner; Acne shortsene, det er dem jeg har ævlet om i alt den tid :D

Photobucket

Jeg er begyndt at toupere mit hår igen, håret er ikke glad for det (alle de der billeder af min mormor, smuk, med touperet hår, i fine kjoler, bortset fra at jeg ikke går i fine kjole, men vist bare korte, nå gælder alligevel!). Det plejer ikke at se så rodet ud, men det gik lidt hurtigt, og opdagede først hvordan det sad efter jeg kom hjem og så det her bill. Det tager ca 20 hårnåle (og en halv flaske hårlak ;). Jeg fletter de lange totter der er tilbage til en fletning som jeg propper ind under "bulen", bliver nu klar over at jeg nok skulle have taget et bill. bagfra også, hmm, ja en anden gang.

Photobucket

Og så blev både papegøje-ringen og billen om halsen taget i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar