tirsdag den 1. marts 2011

Et dagens med jordbær

Photobucket

Havde faktisk kun tænkt mig at have guldkjolen på, men det er så koldt (hvorfor er det SÅ koldt? Det er jo forår nu!).

Photobucket

Og min nye halskæde fra hm's børneafd ;)

Photobucket

(afklippede cardiganærmer kan fint bruges som benvarmere i mangel på lange sokker :)

Photobucket

Photobucket

Fik desuden den faktiske ide at lave et armbånd 10 inden jeg skulle ud af døren, tænkte at en sikkerhedsnål ville gøre det. Og så fandt jeg ud at jeg havde bundet tråden så sikkerhedsnålen ikke var til nogen hjælp alligevel, fik dog hånden igennem, og det ser da meget skægt ud ;)

Photobucket

Har været en lang og god dag, har ikke fåret lavet noget af det på min to-do liste, men har set en masse mennesker. Er for træt til at blogge andet end et "dagens" nu, så I hører om den i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar