fredag den 4. marts 2011

Cupcake-cravings

Photobucket

Det har faktisk ikke været bare en cupcake craving, det var Agnes jeg længtes efter i laaaang tid. Det er deres glasur, der er kæmpe meget af den. Den består nærmest kun af smør og sukker og er noget af det mest fantastiske (elsker sukker). Og der er så meget af den at man spiser den som et lille barn ville spise en is, man slikker det hele af indtil man når til muffinen, ret grotesk egentlig, men fantastiske er de! Har stadig ikke fundet ud af hvor den ligger inde i byen, men siden jeg blev sat på fri fod i Lyngby i et kvarters tid, kom jeg i tanke om Reihn van Hauen, hvis cupcake glasur slet ikke er så fedende og mængden er den af meget mindre (ØV), var det en fin erstatning. Der var 4, men jeg tog en bitte lur og da jeg vågnede, kom jeg til at spise den halvt i søvne (ja, spiser stadig i søvne(. Skipper Skræk er ikke den største cup-cake spiser, men han kunne godt lide chokoladen, den er også den jeg ville anbefale mest (mest sukker i glasuret ud af de 3 slags ;).
Har disse underlige cravings i øjeblikket. Spiser meget Daim, franskbrød og cheesecake, hvis ikke for al cølibatet ville jeg tro at jeg var gravid.

Jeg ville nu stadig sælge min første fødste for disse under det sidste af teksten, lige nu ;)

Photobucket

Åhhh, Agnes..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar