onsdag den 2. marts 2011

Seneste køb

Ja... jeg kom forbi en HM igen ;)

Photobucket

Igen, shorts til hjemmebrug, de er alt for korte til udenfor. Så fik jeg også købt et hello kitty sæt, et med prikkede shorts, men det glemte jeg at tage bill. af :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Og dette armbånd, hm's billede var bare bedre end mit ;) Taget fra hm.com, hvor armenbåndet kan købes for 24,95. Er som regel ikke til boho-flet, men farverne var så fine jo!

Photobucket

Og så fik jeg købt stof til en trøje jeg har ville sy så lææææænge! Efter pratik hos frk designer (den første), der lavede en unisex kollektion, fik jeg sådan lyst til at lave tøj til mænd. Ikke noget kompliceret. Bare en sweatshirt til at starte med, ved ikke om jeg kan få Skipper ned i disse farver (han kaldte dem evt. barnlige, men som jeg har været besat af siden jeg så stoffet i en stof butik for noget tid siden), hvis ikke, bliver den sendt til Shmit, der går i alt hvad jeg har givet ham (så vidt jeg ved og kan se på bill.), undtagen når han ikke kan passe det, så får exen det (en stor, lykkelig familie :)

Resultat følger, når jeg er færdig med kjolen, altså :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar