søndag den 13. marts 2011

Mormors mission

Photobucket


Jeg har givet min mormor en opgave, hun skal finde en pelskrave til mig, ny el vintage, ægte el. ej er totalt ligegyldigt, bare det ligner lækkert pels. Den på bill fik jeg af exens mor, den og en kæmpe, hvid en, men de kunne ikke bruges efter en 2-3 år, hvilket egentlig er ret godt gået, da de var fake fur. Billedet er vel 2 år gammelt (syntes dog stadig jeg ser sådan ud, hmm), taget ved Bakken, vi holdte en bitte photoshoot med en meget forfrossen model og alle mulige mennesker der egentlig ikke havde grunde til at være der. Det er LT der ses sammen med mig, vi blev bedt om at kravle op på en sten, husker ikke helt motivet. Vi havde dog fået at vide at de der hjorte (el er det elge) i brunst kan være ret farlige, så tror det bekymrede udtryk skyldes at vi er bange for at blive seksuelt forulempet af en hjort/elg ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar