søndag den 20. marts 2011

Dagens med Pigen med krøllerne

Forleden tilbragte Pigen med krøllerne og jeg en vældig solrig dag sammen på Chr.Havn, hun bor der og jeg har en voldsom kærlighed til Christiania og har tilbragt mange år derude i mine helt unge dage, så det var fint at tøffe rundt, rent nostalgi. Derfor de flade støvler, brostene derinde og jeg har været voldsomt uvenner i mange, mange år ;)
Fik også taget et par detaljeshots af hendes lejlighed, den er så fin, så fin!

Photobucket


Photobucket

Jeg er ret forelsket i hendes læderjakke, og jeg er ikke engang til læderjakker! Og det smukke smykke fra Emilie Hagen (det mærke vender vi lige tilbage til en af dagene). Og støvlerne skulle jeg have taget nogen flere bill. af, de er vældige boho i dét!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Og så var der mig, der var lidt lige lovlig meget plain jane den dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar