mandag den 14. marts 2011

Seneste køb; smykker med mere

Efter at have ledt efter sløjferingen fra hm (uden held), besluttede jeg for disse fra Accessorize, synes at de er så skægge! Og siden de også havde undertøjet sat ned, kom det med. Har længe haft et dilemma om jeg kunne poste undertøj el. om det var for vulgært (jeg er ikke en hvid-bomuld-sloggi-agtig-noget-pige, overhovedet, nogensinde), men tænkte at jeg hvis nu bare folder dem lidt så man ikke kan se hvad der forgår gør det vel ikke voldsomt meget ;) De turkise er fra Divided, der var en hm på vejen, ok?! :)


Photobucket



Photobucket



Photobucket

Udover det var der en masse ting i Magasins Accessorize afd (Kgs. Nytorv) der værd at bruge penge på, som jeg ikke har voldsomt mange af, så jeg lod vær :) (men fik taget lidt billeder).

Photobucket



Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar