onsdag den 2. marts 2011

02.03.11

Hej hej hej - alt for meget at lave, alt for lidt tid til at gøre det i!
I torsdags gik computeren ned, fra fredag til mandag var jeg hos Skipper pga. mangel på computer. Mandag lavede jeg kjole, tirsdag kom Krølles lillesøster og prøvede den (den skal ca gøres 50% mindre, yay, nej!). Derefter mødtes jeg med Tigeren, vi tog på Joe and The Juice, der er sådan en fin atmosfære. Og jeg er syg, så har masser af grunde til at indtage ingefær i flydende form (kan godt lide deres "Doc go away"). Har været syg i ca 2 uger, og det går bare ikke væk, har dog heller ikke gjort særlig meget for at det skulle gå væk, så er nok selv uden om det, og har fået en prop i øret, som ikke går væk, lyder som Darth Vader inde i eget hoved... Nå, oplevede noget fint noget mens der var juice på bordet - Kender I det, man kan mærke at man bliver kigget på? Og så vender og drejer man, for at finde ud af "hvem/hvad/hvor", og så ser man i disse ekstrem kønne øjne på lang afstand, som kommer tættere og tættere på og stirrer, og de er så kønne at man selv ikke kan tage blikket væk, og så går de forbi, og man tænker "øv. øv, øv, kom tilbage, kom tilbage, KOM TILBAGE!". Og bliver klar over at man sidder foran en vindue og hvis man nu vender sig om kan man se ham lige på den anden siden af glasset, og så vender man sig og de kønne, stirrende øjne er der stadig, men de er ved at gå rigtig væk denne gang, så endnu større en trang til at råbe "nej, nej, nej, kom tilbage, KOM TILBAGE", melder sig, men de er væk. Og så bliver man klar over at man har savlet over indehaveren af de øjne de sidste to søndage, fordi de er med i PH 2011, og ejeren hedder Nichlas. Har virkelig kun set det pga. kønne ham i år, de andre er lidt tørre. Han siger bare ikke så meget, så de viser ham ikke særlig tit (ØV). Men neeeeej hvor er han meget kønnere live, og høj, vidste ikke at han var så høj, han virker lavere på tv. Og de der blå, blå øjne, og mørke øjenbryn, yum! Ja, cølibat, kan I høre desperationen og frustrationen? ;) Nå, nok om det. Det var forresten PH dag i Magasin, siden Samatha fra en af de forrige sæsoner sad ved siden af Tigeren og jeg. Hun virkede på den anden side meget mindre end hun havde gjort på tv.
Derefter tog vi på Chilimili, el hvad den nu hedder, men det er totalt ikke værd at nævne, siden maden var kedelig, hummerhalerne var ok, men også kun ok og ingen atmosfære overhovedet! Kom hjem 21.30, opkald kl 21.35 "skal du med ud og spise is?", - ja så lad os da spise is, var hjemme 23.00, så fik intet lavet! I dag er gået med kjole og alle mulige andre ting der skulle have været gjort for længst. I morgen bliver også en smule stressende, da jeg ikke ved hvor meget af dagen kommer til at gå med den kjole, og om aftenen kommer pigen med krøllerne, hun skal fodres, og derefter tager vi ud for at fejre hendes hjemkomst (ikke noget vildt, ikke noget "jeg ved ikke hvordan jeg kom hjem" dagen efter!). :)-Hvad mere? Jeg er blevet mere blond, og har klippet 15 cm af mit hår, mine spidser var så tørre jeg evt. blev utålmodig og klippede mig selv med min skrædder saks, gik fint! Blev ikke så lige, men gik fint ;) Tør nu ikke at lade det krølle op, da jeg er bange for hvor kort dét så vil virke.Det var vist den lille update, håber at I har en fantastisk aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar