mandag den 31. januar 2011

31.01.11 (Bvadr)

Jeg er blevet hjemme fra arb. da jeg er lidt sløj. Ok, ikke så lidt måske. Har kastet op hele weekenden og bare følt mig lid dårlig, men tænkte at det måske bare var fordi jeg havde drukket for meget. Har ikke bidt voldsomt meget mærke i det, da jeg ikke rigtig lavede noget i 2 dage, og kan generelt ikke lide at indrømme at jeg er syg. Skypede, som før nævnt og var i en vandret position i al den tid, undtagen nøgen-dansen da tequilaen stadig var i funktion, lørdag morgen. Hader at være syg, især nu hvor jeg har et sted jeg glæder mig til at vågne op og tage hen til, om morgenen. Stod tidligt op i dag, gik i bad, tog make up på, men da jeg havde kastet op de to første gange undervejs, blev jeg klar over at at det ikke bare var alkoholen, men de kære syge jeg havde været i kontakt med, og at jeg evt. ville ende med at smitte andre, der sikkert har endnu mindre tid til at være syge i end jeg har.
Har sovet i al for mange timer efter at jeg havde meldt mig syg, har prøvet at sove det væk (som man nu kan nogen gange), og syntes egentlig også at det hjalp. Vil gerne være på dupperne igen i morgen, ellers må da vel være nogen piller imod det her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar