søndag den 30. januar 2011

Min uge

Min uge er gået godt og meget hurtigt. Det hele føles forholdsvis stabilt, og jeg er stadig glad det meste af tiden :)
Ugens overraskelse; Høvdingen dukkede uanmeldt op, way past min sengetid en af dagene. Sad og fnes som små børn i nogen timer inden ham smuttede igen, vi drak te, mens jeg prøvede at vågne. Havde det voldsomt skægt, glemte helt hvor sjov han er, SÅ SJOV. Den aftens overraskelse; han har søreme en kæreste, at vi har talt i et år og han intet har nævnt, det siger vi ikke til nogen. Jeg tror dog ikke han kommer forbi igen foreløbig, jeg passer åbenbart ikke ind når han har en en kæreste (lige pludselig), jeg fatter intet, vi er jo BARE venner..(?!). Udover det håbede jeg sådan at det var en hel anden der havde besluttet sig for at komme uanmeldt.. :,(
Torsdagen og fredagen var lidt hårde, havde 2 meget tæt på mig, der blev syge, så de dage gik med at stresse mens jeg var hos designerne og følge op på svæklingene 1 gang i timen (kan jo ikke tage fri og lege babysitter når jeg ikke er syg). Fredag sluttede fantastisk, el. ok, aftenen startede fantastisk, hvordan den sluttede husker jeg ikke. Krølle kom til djævleøen, så vi tog i byen, skulle også have syet et tylskørt til et photoshoot han har om en uges tid, men så kom vodkaen på bordet, og der var kun overskud til at danse og lakere neglene inden vi skulle ud. Tog på div. bøssebarer og mødte nogen dejlige mennesker. Hvad jeg lærte? Lad vær med at blande tequila, vodka og cosmoes på tom mave! Husker kun de første to timer, det sidste jeg husker er at jeg danser rundt på Oscar og derefter er der intet. Fik at vide jeg kom væk fra dem på Burger King, hvordan jeg kom hjem har jeg ingen anelse om. Er dog ret stolt over egen autopilot, huskede at tage alle mine ting med hjem (selv armvarmerne), og alle mine ting var helt intakte. Havde dog en ølbrik, et tørt pølsebrød og en lille seddel på de søde menneskers nummer i tasken, til min store overraskelse, om morgenen. Lad os bare kalde dem Wulf og Lia, Wulf og jeg bondede på masken, hvor han fortalte mig mit ansigt var symmetrisk og jeg gættede på at han var 25. Det mener jeg jo ikke det er, det med symmetrien og han er vist 32, så vi blev hurtigt venner.
Tog mig ca. et døgn at blive ædru igen, vågnede lørdag morgen og tog mig selv i at danse rundt, nøgen, til Voice tv, og sådan blev det ved til aftenen.
Ellers er tiden gået med at skype en del. Taler med Vasya hver dag, i 1-1 1/2 time, og nu Shmit endelig kommet på. Har endelig fået set de meget smukke og skønne kvinder i hans liv; hans datter og kone. De passer så godt sammen, han sad i en t-shirt med noget tegneseriefigur, en blazer og prikkede løse bukser, og hun er helt bohemian uden at prøve med hendes laaaaange, meget smukke, mørke hår. Datteren Sofia, er den sødeste baby, hun er så dejlig! Fik lov til at se hende kravle rundt i en halv time i dag, tik-tik siger det biologiske tik-ur (mens jeg voldsomt tysser på det).
Nu vil jeg så vaske tøj og lave andre småting, håber at jeres uge derude er gået lige så godt og at I har nydt weekenden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar