lørdag den 15. januar 2011

Seneste køb

Det er ikke dem fra i dag, det er dem jeg aldrig nået at blogge inden min sidste uge i praktik startede. Dem fra i dag har jeg selvfølgelig redigeret på egen computer og ikke hjemme lige nu (smart, jeg ved det x)
Dem ser I så i morgen.

<<span class=


<<span class=
H&M, men alt for stor, skal sys ind alle steder undtagen skulderene og brystet (kunne godt tænke mig at se deres husmodel x)

<<span class=

<<span class=

Det er faktisk ikke et køb, det er den jakke jeg har syet og heller ikke fået blogget. Nu har jeg kigget på billederne ret længe (ikke fordi formen kommer til udtryk på disse heller x), tror jeg vil sy dem om, har en ide med nogen læg.. Det er så 4 gang..

<<span class=

Okay, det her er faktisk heller ikke noget jeg har købt. Fandt den i Skipper Skræks skab for 2 ugers tid siden. Han har fået den af min mormor. Min morfar har altid, og går stadig i dem. De koster noget med 10 kr og vist nok de samme de der sømænd i miltæret bruger (okay, kan helt betegnelserne på det område, men noget i stil med det el. et el. andet). Skipper Skræk kan alligevel ikke passe dem mere, så jeg har adopteret dem.

<<span class=


<<span class=

<<span class=
Mere H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar