mandag den 17. januar 2011

Seneste køb

Den røde tråd i denne omgang; pink, nitter, glimmer og oversize.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Alle købt i store str. fordi de skal bruges som kjoler.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Købte denne fordi min hjemmesyet jakke sådan mangler en ven, lå ikke inde med neutrale tørklæder, og dette er da ret neutralt.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Ægte ruskind til 350,- (jeg mener; common, hvordan kunne jeg ikke købe dem!). Og thumbs up til drengene i Bianco på strøget, de sødeste ekspedienter, simpelhen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Armbåndene fik jeg faktisk gratis, fordi jeg åbenbart havde købt så meget, ups.. :)
Det var en af de bedste shoppingture ever; ved I hvad den samlede pris er? 1000! Ja, ved det godt, ramte udsalget på et virkelig godt tidspunkt. Burde overveje at bliver personlig shopper, alt dette var klaret på 2 timer, og jeg nåede endda at løbe op og ned ad strøget og Købmagergade 2 gange. Prøvede intet af det, først da jeg kom hjem, kiggede ikke engang på størrelserne, en meget intuativ shoppetur x)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar