søndag den 23. januar 2011

Seneste køb

Photobucket

Jeg overvejer seriøst at arbejde i en stof2000, som ansat får man 30% rabat, og man kan få stof på regningen, så de tager det fra lønnen, det er da totalt smart, udover at jeg sikkert ikke vil få udbetalt nogen løn de første måneder! Havde egentlig ikke planer om stå i en butik. Er ved at ombestemme mig; søgte en receptioniststilling hos Tiger of Sweden, mener jeg at det var, fik afslag og at vide at der havde været 400 ansøger til den stilling (som receptionist!), og jeg har endda siddet som afløser for sådan en i mange år, og taler sjove sprog flydende, nå ja, afslag på aflag, derfor butikstillinger nu overvejes, det er ret så umulius at blive ansat som noget som helst når jeg ikke har nogen erfaring udover med egen symaskine, og nu praktik.
-Hov, sorry, teksten skulle passe til billedet, kom bare lige til at tænke på det..
-Stof2000 har jo også efter-jul udsalg; 6 meter for 260,- (HA!) (og er glimmeret ikke FINT?!), det beige skal bruges til en gigantisk "telt" poncho, og Missoni-lookaliken skal vist bare syes til stramme toppe med raglan-ærmer, leger dog lidt med hvad vej striberne skal vende. Opdatering med billeder af resultatet/erne følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar