søndag den 23. januar 2011

Praktik arbejde

<span class=

<span class=

<span class=

Disse sager fik jeg lov til at drapere for frk. designer det sidste praktik-sted, som jeg fortalte Jer. Hun havde nogen ideer, billeder til inspiration og så fik jeg ellers lov til at go crazy med et flamingohoved og utallige meter tyl og lidt jersey. Jeg har aldrig tænkt hatte for slet ikke at nævne at lavet dem. Her ses dog stautmodellerne, som også er i andre farver, de endelige fik jeg ikke taget billeder af, men som også før nævnt er de at se i en lookbook! ;D I får ikke at vide hvilken, men hvis I følger med i dansk mode, burde I får øje på dem x)
De blev egentlig ret sjove (ja, jeg har klappet mig selv voldsomt på skulderen, og fået et helt brev fra mormor der kun handlede om hvad hun syntes om dem, we like clothes i familien). Nå, hatten dér; hver gang modellen tog den af for at skifte tøj, ændrede formen sig komplet, så fint, tyl er vist ikke så værst at være kreativ med, fandt man ud af.. (tag jer ikke af de grimme trådsamlinger, det var bare for at se hvor det skulle sidde sammen for ikke piecen skulle falder fra hinanden).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar