lørdag den 15. januar 2011

DIY

(Pssst; det tog mig 3 måneder at finde ud af hvad DIY stod for x)

<<span class=

<<span class=

Jeg har gået med armvarmere siden jeg var teenager, da hr. firehjulstrækker drak sig fuld og stjal dem et eller underligt sted fordi han troede at det var sokker, tror faktisk også at Vasya fik et par. Dengang var der kun benvarmere, men de varmer bare så meget bedre på armene, nu kan man dog købe dem alle mulige versioner, Bik bok havde nogen sjove nogen, så jeg i dag.
Jeg lavede mine af en gammel cardigan, man kan ca. få 3 par ud af en str. small. Først klipper man bare ærmerne af og lægger dem op og syer perler på. Derefter klipper man lange rør (der er lidt bredde i den ende og smalle i den anden), ud af forstykker og bagstykket, lægger dem op, syer perler på (det er lettere at sy dem på et fladt stykke stof end et rør), og syer dem sammen til "ærmer"/armvarmere; Meget let!
Ps. Husk at bruge en tråd der har samme farve som ærmet, og ikke perlen (se eks. bill. 1)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar