torsdag den 27. januar 2011

Sov godt - sang

Åh der var så meget jeg ville have blogget i dag! Har ikke tid til en dydebyt i øjeblikket. Kom egentlig tidligt hjem (17.30), har dog været i gang indtil nu (har faktisk stadig ting der skal gøres, har ikke engang nået at spise, buhu) og nu har jeg slet ikke tid til det jeg har haft i tankerne hele dagen; bloggen.. Nå, men det der indlæg med tøjet, ja, det har jeg ikke lige tid til før weekenden, så I får nogen sko lige om lidt, men resten venter, så er der også noget at glæde sig til, ikke?! ;)
Sangen; kan godt være han er lidt for glad for sig selv og alt det der, men mr. Kanye kan altså noget med musikken dér. Den sang kører nærmest på repeat ligemeget hvor jeg er og jeg er på ingen måder blevet træt af den endnu, synes den er SÅ cool.
Der vil blive postet mere musik end sædvanligt her på bloggen, men det er også for Vasyas skyld, skype er så langsom til at oploade, så kan lige så godt lægge det ud her (også til hende), da det jo er så let :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar