søndag den 23. januar 2011

Min uge (23.01.11)

Min uge er gået rigtig godt. Har været præget af en masse latter, spontane sangudbrud, lyden er høje hæle på trægulv, et photoshoot (altså praktik.). (Det er mit andet photoshoot på 2 uger, kan godt lide der her praktik-liv). Den fritid man så har når man arbejder fra 9.00-17.00 (jeg brokker mig ikke, jeg kan virkelig godt lide at være det nye sted og jeg ved at jeg ikke kan holde fri i dagevis som før), er blevet brugt på at prøve at nå det hele og så se dem jeg holder af. Hvad jeg har lært; kan ikke overskue særlig mange aftaler når jeg har noget at lave x)
Jeg er glad, hele tiden nærmest. Jeg er ret tilfreds med det hele. Jeg tager mig selv i at have overskud til ting jeg ellers aldrig gjorder; jeg samlede en fremmedes, væltet cykel op. Og jeg afleverede en bib.bog for en turist fordi hendes fly fløj 2 timer inden biblioteket åbnede. Men jeg havde alligevel fået lov til at arbejde hjemme for praktik-damerne, og skulle mødes med min mor, og tænkte jeg lige så godt kunne bruge noget tid med hende. Tror ikke helt turistdamen troede at jeg ville gøre det, kunne jo ikke stille mig op og sige "jojo, tror på god karma", så ville mit forslag virke endnu mere skørt... Overskud er noget undervurderet noget!

-Vasya er tilbage (hardcore), vi skyper 1-2 timer om dagen (der er bare så meget at snakke om!), hun spiller musik og danser, læser digte, sender nøgenbilleder og andet sjov (Vasya-sjov). Jeg sender hende billeder af lejlighedskiggeren (altså bare sådan et lille et fra fb, ikke et jeg selv har taget, det ville være lige stalker-nok x) og ting om andre underlige aspekter i mit liv fra den tid hvor vi ikke var i kontakt med hinanden, vi er meget indforståede og støttende omkring den andens særhed (ÅH GUD hvor har jeg savnet hende!). Jeg tror at jeg har overbevist hende om at komme til Danmark, det ville være det mest fantastiske, der er så mange steder og minder der skal besøges og genopfriskes! Det hele er bare bedre når hun er i nærheden, og sådan føles det (som om hun er i nærheden) fordi jeg får lov til at kigge på hende og grine med hende hver dag.
-En anden glædelig nyhed; blev vækket af Pigen med krøllerne i dag, hun er tilbage i DK, det er fantastisk! Har savnet hende voldsomt, synes dog at det halve år er gået vildt hurtigt (er det ikke tegn på at man er ved at blive gammel, at føle sådan? ;).
Der er sker ikke det voldsomme i min kærlighedsliv, ikke noget jeg har lyst til at dele i hvert fald, tror jeg.. Jeg mødte.. Ok det er faktisk ligemeget hvem det er, men han er hverken håndværker el. yngre end mig, hurra, hvilket så endte med at hyle mig ud af den, så det blev til en hel del rødmen, og så.. ok, nej, blogger når jeg er sikker på hvad jeg skal blogge, og hvem.
Er lige nu hjemme hos Skipper Skræk, har viet min weekend til ham (ok, siden lørdag aften), han er ikke helt på toppen og har det vist godt af noget selskab, men jeg tror at han er ved at blive glad igen, han virker overskudsagtig og synger og griner.
Jeg vil smutte tilbage til sofaen og se Mad men. Rigtig god aften, søde læsere (og velkommen til d. 50 af slagsen :D ).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar