fredag den 4. februar 2011

Syg, igen igen

Jeg er syg igen, så syg! Den er så gal med min hals, mine ben gør hele tiden ondt (hvad går det ud på), mit hoved funker slet ikke, og jeg har generelt svært ved at skulle overskue at bevæge mig, selv at trække vejret føles ekstrem hårdt. Hvad sker der? Jeg har ikke været så syg i evigheder, det sidste weekend var intet i forhold hvad der ventede, åbenbart. Jeg tror at det er stressrelateret. Jeg er vildt glad og kan virkelig godt lide det sted jeg er (hos designerne), men Skipper Skræk har været deprimeret så har været sammen med ham hver dag i 10 dage, med enkelte mellemrum. Det er egentlig ikke fordi han er besværgelig, jeg er bare så bevidst om hvor dårligt han har det at jeg kun tænker på ham og glemmer at slappe af. Og jeg er ved at knække nakken. I dag besluttede jeg for at vi kun skal være venner, da det andet presser mig for meget og jeg ender med at glemme mig selv, og i sidste ende reagere min krop sådan her, og det kan jeg ikke i længden, kan ikke føle at jeg bærer ansvar for andre end mig selv lige nu.. Jeg har stadig tænkt mig at holde ham i hånden når der er brug for det, jeg kan bare ikke hele tiden. Det paradoksale er dog at jeg skal låne hans lejlighed mens han ikke er hjemme i weekenden, da jeg ikke tror at jeg bliver hurtig nok rask i egen, sidst lå jeg syg i en hel uge - 10 dage (det er vildt lang tid for mig). Et; han har gulvarme over det hele, to; jeg må ryge indenfor, det kan jeg ikke i egen lejlighed da der er børn med astma i nærheden, og jeg ryger mere end jeg plejer når jeg er syg. Det passer overhoved ikke ind i mit skema at døje med det her nu.
Det kan selvfølgelig være at det ikke er stress relateret, og det er noget helt andet, det håber jeg dog ikke, håber at det bare er en virus. Syntes bare at kroppen har prøvet at alarmere mig tidligere på ugen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar