søndag den 6. februar 2011

Jeg læser.. (06.02.11)

Jeg er lige blevet færdig med Katharina den store erindringer (1729-1759), skrevet af hende selv, kunne dog ikke google noget bill af bogen. Ville ønske at bogen var meget tykkere end den er, vil gerne have læst hendes egne ord beskrive de senere år. Nårh anyway; hun er cool, ret god af natur, bogen er smule for kort. Hun er lidt bullyish og ret seksuelt agressiv, hvilket evt. fik min mor til at fortælle mig at jeg ikke skulle lade mig inspirere for meget af hende, (selvfølgelig mor). Nu læser jeg så "Katarina den store" af Marie Tetzlaff. I bund og grund læser jeg hendes egne erindringer om igen, dog med mange flere, og meget længere beskrivelser og mere gennemgående detaljer. Bagefter vil jeg læse om Elizabeth, kejserinde af Rusland (hun havde mørkeblå øjne).

-Jeg er stadig syg, det eneste jeg kan er at sove og læse, jeg har stadig feber hele tiden og nu ondt i halsen (yay!). Jeg vil bare være rask og tilbage til min hverdag, håber at jeg bliver rask til tirsdag, men ved efterhånden ikke, har ikke fået det bedre i dag, det var ellers planen. Har spist uendelige mængder af frisk chili og ingefær og citron (min morfar ville være SÅ stolt) og intet hjælper, arhhhgg, som I kan høre tuder og piver jeg en del når jeg er syg, nå pyt, bliver snart rask, kan mærke det, næsten! Jeg savner bare at være lidt mere produktiv i løbet af dagen, kan for første gang nogensinde lide at gå på "arbejde"(hvor mange gange har jeg efterhånden sagt det?? -Som ikke er et rigtigt arbejde, og blabla "bare praktik", men jeg elsker det, punktum. Og at tale med Vasya hver dag (kan ikke få det til at virke på Skipper Skræks computer, skype virker, men der er ingen mikrofon). Fik fat på hende i ca. 1 1/2 min. i dag, men tror at hendes "elsker" (han hedder faktisk "vroom-vroom manden") var på besøg, siden hun hysterisk råbte "panserne kommer" på dansk (det er vores alarm for at vi har gæster, tror dog at vi skal finde på en ny, hvis min udlejer som også er min nabo (lucky, lucky me!) ikke skal finde disse udbrud lidt underlige x), kort sagt ingen Vasya under sygdom :,(
Er dog ret glad for at jeg er tvunget til at lave ingenting og derfor læse, savner at læse meget. Okay, det var vist det: Sov godt, og lad vær med at blive syge!
Nå ja, har også tegnet, lidt, det ser I måske i morgen, og jeg har ikke tegnet efter (yay, det eneste der vist funker er pt. fantasien). Natnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar