søndag den 27. februar 2011

Se hvad jeg har købt! :)

Har ikke kunne få disse ud af hovedet, siden jeg var i H&M for at finde benvarmer (fandt ikke nogen jeg kunne lide, men fandt sokker der kan bruges istedet, skal nok vise dem senere). Ja, og så manglede jeg hjemmetøj! Så det er mit nye hjemmetøj (og smykker). De ser ikke ud af meget på en bøjle, på kroppen er de vældige fine. Ville ønske at jeg stadig havde min gine så jeg kunne vise dem ordenligt (de er helt transparente, så der skal bruges en gine). Skipper Skræk har ødelagt min gine, jeg savner min gine, han skylder mig en gine (!); nå, ja tilbage til sporet; er de ikke fine?! :D Det er kjoler, ikke toppe! Og de laaaaange halskæder.. (kan åbenbart gode lide biller så længe de er i pastelfarver)

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

Ingen kommentarer:

Send en kommentar