søndag den 20. februar 2011

20.02.11 (og den sidste uge)

Det er ikke sket voldsomt meget, alt i alt en fin uge. Startede vist med Valentines dag, som jeg fejrede med min mor, vi spiste alt for meget rå fisk, og jeg blev sendt hjem med alt for meget kage. Onsdag holdte designerne afskeds morgenmad for mig, det var så sødt, de er så søde, savner dem lidt, ikke så lidt måske. Min officielle sidste dag var jo fredagen inden, men jeg blev lidt længere. Det var en god afslutning, de var enormt søde og kom med en masse råd, og sådan nogen kan man altid bruge! Har meget svært ved at acceptere at jeg ikke skal op og "på arbejde" hos dem. Har aldrig været på en arb.plads jeg havde det bedre og følte mig så nyttig. Overvejede et kort sekund at lænke mig fat til radiatorerne
Om fredagen tog jeg så til en reception for en ny butik på Gothersgade, bare lige hurtigt for at give lidt blomster. Åbnet af nogen dygtige piger, bekendte. Blev dog kun i få min. fordi jeg skulle hjem og sy noget vigtigt. Regner dog med at smutte forbi og tage nogen billeder af butikken og tingene, så I selv kan se.
Blev hurtigt færdig med eget projekt og tog i byen med Krølle. Endte igen på Masken, dog ikke lige så fuld, tæt på. Der var 1 heteroseksuel mand derinde; én! Hvad gør Alice "Heeeeeej :D".. Krølle og jeg havde en væddemål, han stemte ikke straight, jeg modsat; jeg vandt. Vandt faktisk en is jeg aldrig fik! 5 min efter min opdagelse og at vi fandt ud jeg havde retten på min side får jeg øje på hr.krøltop, som jeg mindes jeg havde lagt an på før, som ikke helt var til det kvindelige køn dér. Samtalen lød sådan; A. -Har jeg ikke lagt an på dig før? Hr.K. -Jo, der var en fin dame for et par weekender siden, det var nok dig. (Dame, virkelig, dame? Nej; P-I-G-E, tak!) A.- Han er da lidt kær ham med kasketten (The straight one bliver omtalt), Hr.K -Hvem? Ham ***** der sidder sammen med sin kæreste?. Hans MEGET kønne kæreste vel at mærke, nå ja pyt. Endte evt. med at drikke deres shots og evt. lægge an på dem begge, på en meget platonisk måde ;) Tror at jeg endda fik inviteret mig til en fest han skal holde, blev evt. lovet nogen kortklippede venner i store bukser (yay :). Nu må vi se. Derefter tog vi be Proud, øhmm, ja, her svigter hukommelsen en smule, men husker i hvert fald hvordan jeg kom hjem (dobbel yay). Og en masse meget mugne beskeder fra Krølle, der helst så jeg blev, men helt ærligt, kl. 4.00 er da ikke tidligt at tage hjem vel? Og så slæb mig dog andre steder end hvor mænd kun er interesseret i hinanden, hvis jeg skal blive ude og lege længe (!). Er hos Skipper nu, han skal noget vigtigt noget i morgen, så jeg er her for "moral-support" el. noget, og så skulle jeg bruge hans glasbord (som lysbord), men endte evt. med bare at ligge på sofaen hele dagen og glemte det kreative der.. :) Håber Jeres søndag har budt på noget mere spændene og at I har en fantastisk aften foran Jer! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar