mandag den 21. februar 2011

Asos udsalg = støvler

Har evt. haft lidt for meget fritid foran skærmen ;) Kiggede rundt på asos, de har altså nogen fine tilbud under deres udsalg, gode priser. Fik kun kigget støvler. Er ikke voldsomt afhængig af sko, det er jeg dog af støvler; voldsomt! Her er blandt andet hvad de havde derinde (af en eller anden grund minder de mig alle om at være barn i langbotistan, vidste ikke at jeg ville være designer til jeg var 10, men husker at have set disse detaljer i en meeeeeget ung alder (hjerne registrerede jo stadig detaljer, selv om den endnu ikke var klar over hvorfor den gemte på dem):

Photobucket

ASOS ADAMENT Suede Ankle Boots With Faux Fur Cuff (sat ned fra 120 til 72 pund)

Photobucket

ASOS KELLY Tie Leg Knee High Boot (sat ned fra 75 til 45 pund)

Photobucket

UGG Leona Fold Over Wedge Boot (200,- pund). Ikke på udsalg, men synes at farven er så fin, så fin!

Photobucket

Nine West Priska Faux Fur Cuffed Heeled Boot (sat ned fra 165 til 99 pund)

Photobucket

Nine West Estrada Faux Fur Trim Long Wedge Boot (sat ned fra 225 til 135 pund)

Photobucket

ALDO Checo Crochet Peep Toe Boot (35 pund). Ikke særlig langbotistanesiske, men så fine at jeg blev nød til at tage dem med!

Photobucket

Så ville jeg have vist Jer de her.. (som jeg faktisk fortrak i sorte, men der var intet bill. :)

Photobucket

Og de her..

Photobucket

som var et superfint alternativ til Christian Louboutins "toundra fur boot", som jeg forelskede mig i og bloggede i okt. Er mere til CL, men det er vist mest pga. hælen.

Photobucket

Begge par var dog udsolgt her til morgen (det gik hurtigt), desværre..

(billeder er fra asos.dk, hvor støvlerne kan købes, det sidste er googlet frem til :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar