tirsdag den 23. november 2010

Ting til lejligheden

Det her er vist det første jeg har købt til lejligheden. Bliver nød til at gøre et eller andet ved de hvide vægge så jeg rent faktisk kan føle mig hjemme i eget hjem. Lige pt. er jeg dog staaaadig hjemme hos Skipper Skræk, men regner med at tage hjem i morgen. Har ikke kunne overskue tanken om at være alene hele tiden, tror det har hjulpet med lidt socialt samvær. Derudover kom bokseren Victor (han er egentlig ikke bokser el. hedder Victor) forbi. Sådan som det ser ud lige nu, er han vist groet fast på sofaen. Det gøre ikke noget, det er vældig hyggeligt, men jeg burde bare være i gang med en jakke-konstruktion og han burde skrive stil, satser stadig på at der går produktivitet i den, men b.Victors fosterstillingsposition indtagning på sofaen fortæller mig noget andet.
-Tilbage til tingene; det hele er købt i Søstrene Grene og Tigeren. I morgen tager vi som sagt hjem til mig og banker et tilsvarende antal søm ind i væggen. I får lov til at se det endelige resultat, selvom jeg ikke er så meget for "se mit hjem-posts", el. jo andres hjem vil jeg gerne se, er bare ikke god til at dele eget :)

<<span class=

<<span class=

Og lidt julepynt.. We do love the julepynt!

<<span class=

<<span class=

<<span class=

Og så købte Skipper Skræk også lidt til egne vægge; ugler og blomster. Og hjerteformede svampe "fordi, de er sjove". (Mangler vist lidt feminint energi i lejligheden efter flytningen, host host x)


<<span class=

Ingen kommentarer:

Send en kommentar