søndag den 28. november 2010

Dagens inspirationsbillede + 28.11.10

Ja, planen var jo at sidde i egen lejlighed lige nu, men jeg er stadig i Skipper Skræks. Der dér praktik noget, det er jeg ret nervøs for, tror det er derfor jeg ubevidst (el. bevidst) blev her. Jeg er dog stadig alene (uden at tude over det, hurray for moi). Han er taget afsted for at samle nogen stumper op for andre og jeg ved ikke hvornår han kommer tilbage. Meget let at tage egoist-hatten på og kræve hans tilstedeværelse (støtte) omkring mig inden praktikken går i gang. De stumper han samler op er dog noget større end min problematik, så egoist-hatten er pakket væk. Saaaaavner ham bare (you sad, sad woman! x)
Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så bekymret for praktikken, jeg har arbejdet siden jeg var 12-13 år gammel. Kan huske jeg søgte om arbejdstilladelse i en meget ung alder, og fik først afslag. Græd som pisket og haddet damen der afviste, så det som en personlig ting at hun ikke ville lade mig tjene penge. Fik det dog anden gang og tilbragte mine somre med at fodre et lille firma til frokost og andet småt, blev hos dem til jeg var 23. Og jeg har haft dumme, krævende jobs, aldrig noget tæt på det jeg hellere vil arbejde med (FASHION). Jeg har stået på Mc'd på strøget (ja, I know x), jeg var garderobepige på Natcafeen i 1-1 1/2 år (har I nogensinde været på Natcafeen/Duke; virkelig specielle mennesker, en hel del "ældre" pumpede arme og silikone i litervis), men jeg elskede det (specielt drikkepengene ;). Som 17-årig stod jeg i topshop i praktik, året inden fik jeg lov til at anmelde og skrive miniartikler for Cover girl Magazine (kan I huske det, det udkom kun få gange, hvilket var super øv, super fint blad, mødte Lotus Turell personligt, var en meget stolt, lille pige derefter!), nå, men det elskede jeg også, og jeg var bare en lille en der blev kastet ud blandt en masse professionelle voksne. Hvis jeg ikke var nervøs og bekymret dengang, hvad sker der så nu? Ryster på mine små, tykke hænder hver gang jeg tænker på at jeg starter i morgen, arghhh! Nej, det bliver fint, det er normalt med nerver (siger alle omkring mig), jeg ville ønske jeg kunne finde det antinervøse aspekt frem, men det gemmer sig altså lidt for mig.. Skal nok gå, skal nok gå, skal nok gå (man tror jo på det hvis man gentager det nok gange :)

Hvad mere.. Tigeren overlever sit brud fint, det tog tre dage (DET vil jeg også lære). Min mor er rejst, hvilket hun gør en del fordi hun er blevet selvstændig, kunne godt bruge hende lidt tættere på nu hvor praktikken starter, nej, hov det er vist nerverne der taler igen!

Så var der sådan en fin overraskelse i min mail; http://www.fashionstament.dk vil lave et mini review af min blog; uh lalala (feeling tres cool, like really; TRES cool! ;), stod der, blandet op med virkelig søde ord. Super cool site, altså ikke pga. mailen, bare cool i sig selv! :D

Nu burde jeg; Lave pedicure, tegne, spise en chili og drikke 2 liter vand. Tage bill., så mine søde læsere kan se de seneste køb.
I stedet vil jeg; Se Mad men, læse i mine bøger og spise rundstykker og drikke juice (dont judge, det er det eneste der er der) fordi Skipper Skræk kun lever af kærlighed og kildevand når jeg ikke bor her officielt, nå ja, og så er der den der Burger King Donut der vinker til mig fra køkkenet.

<span class=

Dagens inspirationbillede har jeg fundet (stjålet, sorry!) på http://amillionbabies.blogspot.com (FANTASTISK blog!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar