mandag den 22. november 2010

Jeg har.. (22.11.10)

Photobucket

..tegnet, hvilket jeg ikke har gjort i ca. 1 år. Ok, jeg har faktisk kopieret. Tør ikke andet når jeg ikke har tegnet så længe. Og så dygtig som jeg nu er, har jeg ikke engang de rigtige illustrators navne, så jeg kan kreditere dem, not cool, ved det!
Jeg har besluttet mig for at tegne hver dag, ikke nødvendigvis noget der skal bruges til noget, men hvis man gør det samme hver dag, bliver man bedre og ens horisont udvides (sagde min sidste tegnelærer). Så har jeg været på biblioteket og lånt alt for mange bøger. Og til et møde jeg havde ret svært ved at overskue, som heller ikke gik som forventet.. Men sådan er det jo med de der forventninger, man skal bare lade være med at have nogen (dét arbejder jeg så nu på).

Godnat derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar