torsdag den 18. november 2010

Asos

Det er sjældent jeg falder over noget på Asos, som jeg forelsker mig i. Det er dog tilfældet i nat..

'<<span class=

Asos stag head Plaque log Pendant (10 pund)
Så fin, så fin, så fin!

'<<span class=

Irregular Choise Long Lashes Tweed Concealed Wedge Boots (120 pund)
(har altså noget for tweed, sådan et hyggeligt materiale..). Er ikke den store fan af wedges, men kunne godt disse.

'<<span class=

Asos Eiffel Tower Drop Earrings (6 pund)
Igen; hvis jeg havde huller i ørerne altså.. Det har jeg ikke, har tilgengæld voldsom meget nåleskræk. Tror aldrig at jeg får det lavet. Må være noget trauma fra efterskoletiden, hvor alle lavede huller på alle, og blod og betændelse og en meget skræmt mig.. yk, nå, men øreringene er fine :)

(tingene og billederne er fundet på asos.com)

-Sov godt søde læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar