søndag den 21. november 2010

21.11.10 + seneste køb

Photobucket

Seneste køb; oleo relax, ret nødvendigt, mit hår minder allermest om en af de der metalsvampe, man brugte til opvask før i tiden (el. er det kun i langbortistan de gjorde det?), nå anyway, det er tørt og vil absolut ikke finde sig i ikke at blive sat op. Det kan forresten virkelig anbefales at købe det over ts i stedet for hos frisøren (hvis man altså vil spare penge!). Olien er så god for håret, og det bliver Ikke fedtet af det.

21.11.10 -Jeg er stadig hos Skipper Skræk, jeg har dog formået at være lidt produktiv alligevel, lidt, ikke voldsomt meget.
Jeg tænker at hvis jeg nu er væk fra egen lejlighed rigtig mange dage i træk, bliver jeg glad for at komme hjem. Det ville bare være så meget lettere hvis jeg ikke følte mig så forbandet tryg i hans omgivelser. Jeg tror at det er dét der får mig til at søge tilbage. Jeg føler mig så utryg i mit nye liv, jeg er så hård ved mig selv over de forventninger jeg havde til det hele og at hverken jeg eller omgivelserne ikke levede op til dem (endnu). Det har været så svært de sidste par uger og jeg blev så deprimeret at alt andet er blevet ligemeget og jeg ville bare have det godt igen. Jeg forstår dog godt at det ikke behøver at være enten eller. Jeg burde kunne lære at have det godt ligemeget hvor jeg er og hvad jeg laver, jeg er bare virkelig dårlig til at accepterer forandringer, også dem jeg selv har presset på med. Lige pt har min bevidsthed vist fortrængt hvorfor jeg flyttede væk, det er noget værre rod, men jeg prøver virkelig at fumle mig frem til en stabilitet i.. øhm, ja, det hele! Og holde op med at savne ham bare fordi vi ikke er sammen 24 timer i døgnet mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar