lørdag den 27. november 2010

I dag skal jeg..

- Have omkonstrueret den frakke jeg sidder med. Snittet er ret fint, det skal bare være en jeg selv skal gå med, og den blev lige queen bee nok!
-Have ryddet/vasket op i Skipper Skræks lejlighed, vandet blomster og bare muget ud generelt, så den rent faktisk kan komme til at ligne en lejlighed igen. Vidste slet ikke mænd havde stort et rodegen, synes ellers de plejer at være så fanatiske med at der skal være rent og ryddet op.
-Have syet egne toppe færdig.
-Besvare Høvdingen på hans "hjælp" mail og fundet ud hvor jeg skal finde overskuddet til hive ham op.
-Vænnet mig til tanken om at jeg starter i praktik hos frk. designer på mandag.
-Hive Skipper Skræk op, der har haft et par meget hårde dage med politi og hospitalbesøg, når han kommer hjem til hans (forhåbentlig til den tid) rene lejlighed.
-Snakke Tigeren fra dumme tanker pga. af hendes dumme brud med kæresten. (Det er sjovt som man glemmer egne sorte huller, når andre kræver opmærksomhed om deres, ret befriende egentlig).
-Komme med et mere uddybende indlæg når jeg ca. er halvvejs igennem min liste :)

Håber I nyder vejret, er det ikke GENIALT?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar