tirsdag den 30. november 2010

:D

Elskede de her da jeg gik i 6-7 klasse, kan I huske vennerbøger? Så sad man der og skrev om sig selv, bedre kunne det ikke blive :D Har nu set tilpas mange af dem på andres blogge, og man er vel lidt af en copycat x)

Du hedder
: Lad os bare holde os til Alice
Kælenavn: Det er efterhånden lang tid siden nogen har brugt andet end mit navn, men der sker stadig til tider, er det bare mig el. vokser alle fra kælenavne? Øhm ja; Mummie, My, boss, Mickey Mouse, Vasya, prinsesse Alice, isbjørn (jaa, det er en super blanding!)
Afhængig af: Kærlighed, sukker og tobak.
Sang, som du sørger til når du er ked: Helst ikke musik, da det gøre det værre for mig, men hvis jeg er helt derude så; Nirvana, "Poly wants a cracker", "My girl" og "Rape me" og alt fra "Zemfira"
Hvad tror folk om dig? At jeg er dansker.
Hvad får du oftest komplimenter for? Negle, humor, øjenvipper, krøllerne, ben.
Hvad siger du for at imponere folk? Jeg er mest til sandheder, så ikke noget specielt.
Hvordan kan man imponere dig? Haha, virkelig store biler og muskler virker, reel omsorg, mænd der er gode fædre, menneskers personlig stil. Humor. Mennesker der kan gå i hvidt tøj uden at blive beskidte.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Min saldo
Hvor bor du? Kbh
Trives du der? Jeg prøver, det er ret nyt :)
Ejer du et par converse? Nej
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut, øl og vin hvis der ikke er sprut.
Bliver du nogensinde for fuld? Ja
Hvilket mobilabbonement har du? TDC
Er du allergisk overfor noget? Bitterhed, indbrændthed og for mange æg.
Har du haft sex i dag? Haha
Hvordan tager du telefonen? Officielt; "Hallo det er...", til egne folk "allo"
Hvem ringede du til sidst? Min mor
Antal timers søvn i nat: Ja, den er slem; 14
Sov du alene? Ja
Plejer du at komme til tiden? Helst lidt før
Hvornår har du det bedst? Når jeg føler mig elsket, når jeg er tryg, når jeg er blandt mennesker jeg stoler på.
Hvornår blev du sidst fotograferet? Til et dagens fra forleden
Hvordan har du det lige nu? Lidt nervøs, lidt glad, lidt af det hele.
Hvilke farver er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort
Hvad synes du om dine fødder? I like
Hvad savner du? At være to imod resten af universet, hele tiden og altid.
Havde du en god aften i går? Øhn, nej
Favoritdrik om morgenen: Mælk, kaffe, juice, cola.
Barberer du ben? Oh wauw.. Øh nej, jeg vokser
Hvornår plejer du at gå i seng? Meget forskelligt
Er du genert? JA, ekstremt. Det første kvarter.
Dyrker du sport? Jeg sjipper og hullahopper og lidt andet.
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja, jeg tror på alle former for kærlighed.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Nej.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Gå nøgen rundt og undre mig.
Er du forkælet? Ja.
Hvad skal du i morgen? I praktik.
Hvad er det værste du ved? Mangel på empati, at mennesker til tider vælger at være en del af problemet og ikke løsningen. At give op.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Kommer an på humøret.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? DVF, Kathy Griffin.
Hvad længes du efter? Andre mennesker
Hvilke hårprodukter bruger du? Sturh
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Livet
Er du vild med nogen lige nu? Jeg har været forelsket nonstop siden jeg var 4, så ja.
Du samler på: Smukke sjæle
Grønne eller røde æbler: Røde
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min mor, vennerne i Langbortistan, Skipper Skræk.
Kan du lide golf? Nope
Hvornår stod du op i dag?Åh, det var slemt; kl. 2.30, 5.00, 8.30 og igen 9.00
Har du sovet i din egen seng i nat? Nope
Har du strømper på nu? Nope
Er det okay at græde? Ja!
Hvornår græd du sidst? I dag
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Være ret materialistisk i et stk. tid.
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej, det er ikke det man har på, det er det man udstråler, der betyder noget!
Hvornår står du op i weekenden? Meget forskelligt.
Er du piercet nogen steder? Nej, voldsom nåleskræk.
Har du nogen tatoveringer? Nej
Vil du giftes? Måske
Vil du have børn? Ja, men tiden, IKKE lige nu
Solbader du ofte? Aldrig
Er du god til at lave mad? Ha, ja lette ting, men jeg er super til at finde mænd der laver mad.
Har du flyskræk? Nej
Hvor smidig er du? Jeg er meget smidig i ryggen, resten er vist ret normalt.
Er du musikalsk? Engang imellem, mest når jeg vil slippe for egne tanker.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand
Tror du på liv efter døden? Kan ikke helt beslutte mig
Kan du lide sushi? Ja
Hvad spiser du helst når du ser film? Alt
Bor dine forældre sammen? Nej
Har du tandlægeskræk? Ikke efter at have fundet min nye tandlæge.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Øhh, det er meget forskelligt
Hvad farve er dine øjne? Mørkeblå, ikke bare blå, det er en underlig mørk farve.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Nej, jeg plejer at skulle holde op for at kunne falde i søvn.
Hvor ofte motionerer du? Helst hver dag, men de sidste to måneder har jeg virkelig forsømt det.
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Bliver meget genert. Drikker saftevand. Spiser ikke den nederste skorpe på rugbrød. Falder offentlige steder (er meget klodset). Griner for højt. Rødmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar