torsdag den 2. september 2010

Status; Wauuuw!

Mødte Nicolai Coster Waldau da jeg købte ind i Netto (ok, lyder måske lige henkastet nok). Opdagede først kun et par MEGET pæne arme, da jeg løb ind (havde lidt travlt), tænkte jeg kunne undersøge sagen nærmere i den laaaange kø, op til kassen. Vender mig om og det HOTTE, HOTTE Nicolai! For satan, han er smuk, puhaaa! Har altid syntes at han var lidt hot på skærmen, men i virkeligheden; OH WAUW, han er meget større og smukkere (would mount him like a mountain goat, ja, undskyld, men det ville jeg altså). Kunne derefter hverken formulere en sætning eller gå lige. Han stod og fnes lidt, håber Virkelig ikke det var pga. min vaklende gang og komplet uforstående mumlen til Skipper Skræk (manden har et nyt navn; Skipper Skræk, ps.)
Havde ellers en virkelig dårlig dag, føler lidt at jeg ikke kommer nogen vegne, føler at jeg oplever lidt for meget modgang, på trods af jeg er produktiv lige pt el. prøver på at være det, men mr. hot fik lige reddet humøret..
-Jeg er for 30 gang ked af fraværet på bloggen, jeg ville så gerne dele alle tankerne og alt det der sker, med jer, men har intet overskud, håber at jeg får tid til at blogge en smule i weekenden, måske.
God dag til jer derude! (enjoy x)

Photobucket


Ingen kommentarer:

Send en kommentar