torsdag den 16. september 2010

16.09.10

Det er gået meget bedre med at være alene i dag, måske fordi jeg ikke har været særlig alene, haha. Nej, passer ikke helt, havde besøg af Stjernen og Skipper Skræk (på forskellige tidspunkter), i korte øjeblikke af gangen, det hjalp Meget på ensomheden. Er begyndt at holde af lejligheden, den er ret hyggelig, hvid og højloftet (lille, but whatever, jeg er jo alene, så det går indtilvidere). Har fået min dag til at gå med at stå for sent op, tage imod håndværker og handle i min "lokale" Netto for første gang (jaaa, spændingen er overvældende ;). Nå ja og så skulle jeg finde mig en paraply, siden Stjernen slog min ihjel på vej ud for at drikke øl i går aftens. Heldigvis bor jeg nu 10 min fra rådhuspladsen, så har nu også fundet min lokale tier. Har en fornemmelse for at det vil styrte ned når jeg skal til jobsamtale i morgen, og jeg kan jo ikke dukke op helt gennemblødt.. Har ansøgt om at blive husmodel (ikke en model-model, men en de tilpasser tøj på), lidt mærkeligt da jeg plejer at stå på den anden side og tilpasse, men hey, pengene skal jo tjenes og jeg ved ikke liiiige om aktivering er mig, men det finder jeg vel ud af når jobcenteret indkalder mig x) Var til en af disse jobsamtaler i mandags, men var for stor om barmen, er bange for at vi er ude i den samme problematik i morgen. Snører mig voldsomt ind, men er bekymret for at det ikke er nok, og jeg stadig er større over barmen end hofterne. For at være husmodel, skal det være den anden vej rundt, helst, tror jeg nok.. I weekenden tror jeg at jeg får besøg af Skipper Skræk, og lørdag el. søndag får jeg fat i min egen computer (tak mormor og morfar), så kan jeg måske blogge med billeder igen (dét har jeg savnet!). Indtilvidere har Stjernen været en skat og lånt mig hendes, da jeg var ved at blive sindssyg af al den stilhed, hun tager den dog tilbage i morgen, så der kommer en lille blog-pause.. Nå ja, ønsk mig held og lykke til i morgen, med den samtale altså, ikke afleveringen af computeren! x)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar