søndag den 5. september 2010

Produktiv underbevisthed

<span class=

Når jeg sover, handler mine drømme om tryghed og kærlighed, og så er der som regel en mand i billedet. Tak produktive underbevidsthed, for min bevidsthed kan ikke finde frem til den tryghed den forbinder med kærlighed. I nat drømte jeg om exen igen, hele natten, meget detaljeret drøm. Og da jeg vågnede lå der et langt og fint brev fra ham i inboxen. Det gør mig både glad, men også lidt (meget) ked af det, da han har lige så meget brug for at se mig, som jeg har ham, og lige pt. ved jeg ikke hvor en tur til langbortistan skal presses ind. Og han er den stærke af os, så når han har det skidt, burde jeg smide alt og løbe, føler jeg. Han er stadig i et forhold, så vores interesse til hinanden er ikke af den slags. Vi har dog kendt hinanden siden vi blev født, og var vist hinandens første, rigtige kærester i nogen år, så tryghed, dét kan vi finde ud af at give hinanden (nu hvor vi er blevet klogere og ældre ;). Ville give min højere arm for at tøffe rundt Kharkovs gader om natten og lede efter åbne sauna med ham (that's his thing) og natmad (that's mine ;)..
Snart Alice, snart er det hele på plads og du får plads til både kærlighed og tryghed og exen..


<span class=
(ps. det første bill. af mig på bloggen, tænkte jeg havde gemt mig i nok tid. Ikke det bedste; lidt fuld, lidt udkørt, men glad og det er vel det vigtigste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar