lørdag den 11. september 2010

11.09.10

Og så er der dage hvor det virker underligt og svært at flytte fra Skipper Skræk :,( (hvem skal tilberede mad (KØD :) til mig hver dag (I clean, but I dont cook), og vaske mit tøj, og ae mig til jeg falder i søvn, og fortælle mig at det ikke er "mig", men "dem", hver gang?? :,)
På den anden side tror jeg virkelig på, at vi begge ville få det bedste ud af alting, hvis vi får lidt plads omkring os.
Har haft en virkelig god dag. Har flyttet de fleste af mine ting over i lejligheden (Frb. ved søerne, loves it!). Boede det første år af mit liv i DK, i Dalgas Have (de dér hvide, halv-cirkel formede huse). Syntes allerede dengang at det var det mest fantastiske sted, så hvidt, så rent; så yummy. Græd som pisket da mine forældre besluttede sig for at flytte ud på lars*********marker, det gjorde jeg forresten også de 8 år jeg boede der, landet er virkelig ikke noget for mig, endnu, kommer måske med alderen. Elsker naturen, men øhmm, vil helst ikke bo i den (kan det siges sådan?). Jeg vendte dog tilbage og gik på Frederiksberg Gymnasium, lidt sjovt at jeg nu vender tilbage for 3 gang (måske bliver jeg dér, denne gang).
-Har investeret i møbler, el. ok, min mor har investeret i møbler for mig (nice Alice, du er 25, niiiice! Nej..x). Havde altså ingen møbler, ejede intet udover et køleskab og et skostativ, voldsomt meget tøj (hvor kom alt det tøj fra??) og voldsomt mange (meget tunge og store, svære-at-slæbe!) bøger, det gør jeg så nu :D
Min mor var så sød, i anledning af "flyttedag" var hun hoppet et par haremsoveralls, syntes at det var sådan en fin detalje. Burde have taget bill. men var for træt efter alt slæberiet.
Er virkelig glad for at tilbringe tid med hende, er helt vildt ufattelig taknemmelig over al det hun gør for mig, og min far, stedfar og bedsteforældre for den sags skyld. Og er så ked af at jeg ikke vidste fortidens fejltagelser blevet begået ubevist.. Nå ja, man lever, man lærer..
Der sker forresten også nogen andre fine ting, som jeg SÅ gerne vil dele, men er bange for at jinxe (heeeej tvangstanker; længe siden ;), så venter lidt.

-Hav en superfantastisk lørdagaften, søde læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar