onsdag den 15. september 2010

15.09.10

Jeg sidder i min nye lejlighed, der er helt stille omkring mig, det er underligt. Jeg har hjemve efter den anden lejlighed. Jeg savner Skipper Skræk og jeg savner lejlighedskiggeren og alle de andre mennesker jeg har været nabo til så længe, jeg savner det hele, håber jeg får det til at vende el. bare snart vænner mig til at være alene. Jeg tror mr. lejlighedskigger prøvede at sige farvel, men jeg er jo mig og blind og uden situationsfornemmelse, så nåede kun at se ham på vej væk (bye bye applepie, tak for kureringen af min ensomhed i vinters og "selskabet", lidt øv det kun var på afstand :)
Savner Skipper Skræk voldsomt, men nu tror jeg at jeg skal stoppe, kan mærke et stort tudeangreb på vej, og dét gider jeg i hver fald ikke alene ;) Sov godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar