lørdag den 4. september 2010

04.09.10

Har svært ved at overskue tanken om at blive boende sammen med Skipper Skræk, indtil jeg flytter. Et godt råd; lad vær med at slå op med folk, inden du har fundet et andet "hjem". Havde ingen anelse om at han ville ændre karakter på den måde. Nå, pyt, han er væk hele weekenden, så kan jeg i det mindste få samlet tankerne. Han oplevede også noget værre noget for nogen måneder siden, lejligheden har svært med at rumme begges frustrationer, el. jeg har vist svært med at rumme begges frustrationer.
- Og det med at flytte og lede efter arbejde på en gang, fra en lejlighed du har svært ved at komme ind og ud af, fordi dumme-malerne stadig gerne vil have fat i dig; ikke særlig let. Det er dog ikke galt det hele, har evt. nogen gode nyheder, men vil helst vente med at fortælle om det, til jeg har underskrevet papirene og er 100% sikker på at jeg rent faktisk har noget at fortælle. Derudover er min mor ekstrem hjælpsom og Stjernen voldsomt støttende, og exen (hr. tankelæser) bliver ved med at skrive og sende skumle ting over fb, hver gang jeg er ved at give op. Har hørt et el. andet sted, at så længe man forbliver positiv, vil andre positive energier/mennesker/ting blive tiltrukket af en.. Dagens mission; forbliv positiv ! :) (God lørdag til jer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar