mandag den 27. september 2010

Dagens (27.09.10)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Det eneste I vist ikke har set ved dagens "dagens" er de nye støvler, do you love them? I DO! :D Var lige hurtig forbi designer forum i søndags (de er Friis & Co), lover nogen bedre bill. i morgen, også af de andre få ting jeg fik købt :) Nå ja, og bukserne, dem købte jeg af Kim Kardashian på ebay, hun sælger altså nogen virkelig fine ting fra sin garderobe, udover at jeg ikke tror hun nogen sinde har brugt dem (de kom med mærkerne på). Tog egentlig "bagfra" billedet for at demostrer snittet til os der er født uden "ekstra" på numsen, men egentlig ikke ville have noget imod det, synes at det er sådan et fint snit ;) Det blev så ikke særlig godt, ellers er det bare mig der står forkert.. Og hvad sker der for et par ekstra cardigans får en til at se tyk ud når man løfter armene, måtte lige hive op i blusen for at tjekke om taljen stadig var der, at det bare var en illusion (dumme, dumme illusion! x)

Har været ude i Skipper Skræks lejlighed, har ikke lavet andet end at spise (OG sendt 14 uopfordrede ansøgninger ud! Buja!), så kunne egentlig meget vel være det ikke var de sweaters dér ;) -Var rigtig fint. Siden jeg lever i selvvalgt cølibat og ikke dyrker mænd mere, er mad nu det helt store (og min vægt snart, haha :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar