tirsdag den 24. august 2010

Seneste køb

Okay, sidste indlæg, og så søger jeg altså igen, promise ;)
Som i ved må jeg ikke bruge penge, overhovedet helst! Men man er jo en pige, og man ser neglelakker til 25,- pr stk, og så kender i resten af historien x)
Først tænkte jeg "billigt!", men når man kigger på flaskens størrelse er det vel samme prisklasse som andre lakker (de knap så dyre, that is). Det samme konkluderede jeg om makeupfjerneren, kostede kun en tyver i Føtex, pakken er tilgengæld halvt så stor som fx. Niveas el. Body Shops. Så er de altså også økologiske og lavet af bambus. Jeg, personligt, fortrækker de andre, disse smører mere sminken rundt i ansigtet, end at fjerne den helt, kræver i hvert fald lidt anstrengelse :) Og så har de en virkelig speciel "duft".. Men de er som sagt økologiske, så noget godt er der ved dem.
Farverne på neglelakkerne hedder 036 (den røde) og 195 (den lyseblå).

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar