fredag den 20. august 2010

20.08.10

Jeg så min mor, det var ret fantastisk, hun er ret fantastisk, ved ikke hvordan jeg kunne glemme det i al den tid. Vil helst ikke udpensle hvad der gik galt, vil bare bevare fokussen på at hun er der for mig nu og har tilgivet mig mine psykotiske "ways". Vi endte med at løbe rundt med bare fødder i megaregnvejret (til kæmpe morskab for div. håndværkere) fordi jeg er idiot til at finde parkeringspladser og undgå vandpytter, thank god for Stick & Sushis udendørs terasser med tag (sushi virker ikke på mig uden at jeg må ryge ;).
Derefter måtte jeg sluge stoltheden i mig og finde mig i bankdamens dømmende blik, da jeg hev mine regninger op og mor hev sit dankort op, (så fik man rigtig lov til at føle sig som barnet igen ;).
Nå ja til sidst, men ikke mindst blev jeg officielt meldt "ledig". Har faktisk fået mit første afslag allerede, men siden det var et ubetalt job, går det nok, trøster jeg mig selv med ;)
-Håber i alle har en fantastisk fredag nat derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar