søndag den 18. april 2010

18.04.10

<span class=
Er alene hjemme i dag. Har gjort rent. Meget, hele dagen faktisk. Har levet af vand og kage, tænkte det var ok siden jeg nu var så produktiv x)
Kan ikke finde ud af hvilket projekt jeg nu skal i gang med, vil gerne male el. tegne. Laver ikke rigtig tøj i øjeblikket, har ikke lyst el. inspiration. Har inspiration til en masse andet, bare ikke til at lave tøj. Blev dog spurgt om jeg havde lyst til at lave nogen af mine ponchoer om til børnestørrelser, og den ide er det biologiske ur voldsomt glad for. Så det kan være, at det med ikke at designe, ikke holder så længe, alligevel.
Har været en meeeeeget rolig weekend, lærlingen var forbi for at spise dumplings i går. Var selv forbi en stofforretning, fandt noget meget sødt bomuld jeg vil vise jer senere.
Nå ja, mødte min ...øhm (hvad kalder vi ham??) ham der kan se mig i lejligheden. Ok, han mødte mere mig, siden jeg intet så (nogen kom bagfra og andre anede intet), da det gik så hurtigt..
Håber at i har haft en dejlig weekend :)
<span class=

4 kommentarer:

  1. Som hævn fordi du viser din meget lækre kage frem, når jeg har intet, vil jeg tage en masse billeder næste gang jeg laver pavlova og vise frem! :O

    SvarSlet
  2. DO IT! Vil meget gerne se hvordan dine ser ud :)
    (nogen dage er der bare ikke noget at tage billeder af, udover en kage x)

    SvarSlet
  3. wohow, det ser lækkert ud!

    SvarSlet