mandag den 12. april 2010

12.04.10

Juhuuu; internettet er tilbage and so am I! :D
Sikke nogen dage, sikke nogen dage... Jeg har fundet så meget guld! Først var der Vasya, vi kalder hende bare Vasya. Lidt ærgeligt, da hun har et meget smukt navn, der betyder mange forskellige ting, på mange forskellige sprog, men Vasya it is! Det var faktisk det hun kaldte mig, fra vores første møde og resten af vores tid sammen, men pyt.
Jeg mødte hende da jeg var ca. 17. Hun er ubeskrivelig. Hun rummer SÅ meget, så meget skønhed og kærlighed og viden, og energi, alt! Jeg har aldrig mødt et så unikt menneske (og jeg har mødt en del). Vi tilbragte de næste år med at gå fra at være unge til voksne, det var en svær, men en spændende og oplevelsesrig tid. Desværre forsvandt hun og jeg havde svært ved at spore hende. Det var nærmest umuligt, men så for en uges tid siden fandt jeg hende endelig. Jeg skrev, hun skrev tilbage og lige nu er jeg bare lykkelig for at have hende tilbage i mit liv, selvom hun er et par tusind km væk.
Hun betød/betyder meget, det var nok mit livs mest betydningsfulde venskab. Jeg troede aldrig at jeg ville blive velsignet af hendes selskabet i livet igen. Jeg troede at jeg havde saboteret det hele for meget. Hun er stadig sig selv, hun er stadig kreativ, klog, smuk og spirituel. Jeg ville fortælle mere om hende og måske vise en lille film der er lavet om os (hvis jeg må og hvis jeg kan finde den ;) senerehen, lige nu er jeg stadig ret overvældet, og ærlig talt er der så meget, at jeg ikke ville ane hvor jeg skulle starte og hvor jeg skulle slutte ;)

-Et par dage senere falder jeg over Stjernen, (vi kalder hende Stjernen fordi hendes efternavn lyder derhen af). Stjernen var også en betydningsfuld person i mine unge dage. Mødte hende da jeg gik på efterskolen, på et DTU møde. Hun var så fin og jeg var så beæret over at hun talte til teenage-akavede mig at jeg satte mig fast på hende og slap ikke i nogen år. Men så blev jeg selvdestruktiv og intimideret af hendes udvikling og mistede kontakten. Ærgrede mig over det lææææænge (voldsomt), lige indtil jeg fandt hende igen. Vi skal ud i den nærmeste fremtid og indtage væsker, det bliver sjovt, Stjernen er ret sjov (og klog og kreativ og smuk og fantastisk)!

-Og til sidst, men ikke mindst er der Høvdingen. Høvdingen og jeg havde et kort forhold engang for længe siden, men han er et ret så sødt et menneske, jeg igen formåede at fucke det op med (ja, det gjorde jeg en del i de helt unge dage). Også hér har jeg længe gerne ville undskylde og få ham til at forstå, at det virkelig ikke var ham, men mig. Han virkede dog lidt afvisende de sidste gange vores veje mødtes, så jeg tænkte at jeg ville give det tid, og muligheden ville vise sig igen. Det gjorde den så, i form af en mail i min inbox. Vil gerne se høvdingen igen, han er rar og jeg føler stadig at jeg har en del at forklare.. Er ked af vores veje skiltes (er ellers ret god til ven-med-eksen-legen).
Jeg er ret glad, jeg var ret ensom efter at have klippet en del rødder de sidste par år. Kan slet ikke forstå, hvad jeg har gjort for at gøre mig fortjent til alle disse søde mennesker dukker op i min atmosfære igen, puha, det er meget overvældende, på en meget god måde :)

Hvad er der mere sket? Nå ja, vores politisag mod den dumme alkoholiker, der forsøgte at overfalde mig (og manden) bliver droppet da det er påstand mod påstand, øv bøv, men stoler på at universet og balancen klare det hele af sig selv (siger jeg til mig selv, til jeg tror på det ;)
Dumme svin, altså, idioten har stadig nøgle til min opgang, godt man har manden og co... Og ros til de søde, søde politibetjente der afhørte mig, sikke nogen sympatiske og søde mænd (havde før kun oplevet politiet på afstand fra Christiania, på en anden måde), i denne sag var de SÅ rare!

Ellers bare arbejde og alt det dér hverdags-noget og en masse glade, overvældede følelser. Og så forhåbelig en del mere blogging, efter at mit net igen kører optimalt igen :)
Håber at i har haft det fantastisk derude og rigtig god mandag nat til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar