søndag den 7. februar 2010

Morgengodter fra HM

Jeg må indrømme at jeg sjældent går i h&m forretninger (min fransklærer mødte op i en tunika jeg også ejede i 1.g, har siden været bange for at succesen skulle gentage sig x). Men siden jeg er begyndt at blogge og bliver mindet om mærket af andre bloggere, er jeg blevet mere og mere tiltrukket af hm, igen. Har taget mig selv at kigge på deres hjemmeside.. Og får sådan en pludselig lyst til at smutte forbi den "lokale" hm, hver gang jeg er i nærheden.. Hmm.. nå, tak fordi I åbnede mine øjne en smule ;)
Her er et par ting mit skab ikke ville have noget imod at åbne dørene for:

<span class=
Tørklæde 69,95,-

<span class=
Strik; 249,-

Kan købes på shop.hm.com, billederne er taget samme sted fra ;)

God mandag morgen til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar