mandag den 8. februar 2010

Dagens måltid

Manden og jeg er blevet lidt dovne med aftensmaden her på det sidste, pga. al den stress. Men jeg kan ikke leve af junk, så vi laver (ok, han laver for det meste), lækre, lette retter. Så vi stadig får det sunde og det grønne. I dag stod den på hjemmelavet tunsalat (blev opfundet under en ung-fattig-studerende periode, for et par så siden, herhjemme ;) Med hans hjemmebagte fransbrød (ummm, var stadig varmt, lovin it).

Vi brugte; 1 dåse tun, 1 kogt æg, 1 salat peberfrugt, 1/2 rødløg, 1-2 spsk mayo og en masse frisk spinat (plejer at bruge salat, men spinaten havde kort tid tilbage, så den røg i ;). Lime el. citron saft (helst friskt, smager bedst).
Plejer også at bruge pickels el. anden form for syltede agurker i bitte små stykker til at drysse ovenpå.

5 kommentarer:

  1. Lækkert :D Eeeelsker tunsalat, tror jeg vil afprøve jeres opskrift en dag. (:

    SvarSlet
  2. Hihi, også her :)
    Do it! ;)

    SvarSlet
  3. Ihh den salat ser altså yummi ud, men jeg er også en sucker for tunsakat :)

    SvarSlet
  4. now i'm hungry again... not good considering its midnight.

    SvarSlet
  5. Brigitte; Det er også ufatteligt lækkert i forhold til hvor let det er at lave, må indrømme jeg er en sucker for det meste mad, tak for de søde ord x)

    The Divinitus; Sorry :) And thank you :)
    (I always get hungry by night-time, and if I don’t eat, my body just gets up while im sleeping and eats for me; Im a night ”eater" x)

    SvarSlet