torsdag den 18. februar 2010

18.02.10

Puha, puha, puha... Har tilbragt det sidste døgn på skadestuen og politistationer. Jeg har det fint (fysisk, slet ikke psykisk, men chokket er ved at lægge sig). Men min modige, sygelige stærke (Virkelig stærke, lærte vi den dag) helt af en mand, har fået en skade. Kan ikke fortælle om det i detaljer endnu, men kan fortælle, at der indtilvidere i hvert fald er en politi(super)mand i Helsingør, der modtager en kæmpe buket blomster, når dette er overstået.
Man ser livet på en hel anden måde når man har fået sig et chok. Det der skete skulle aldrig have sket, men det positive i det hele er at jeg lærte om egen ubevidst styrke (som handlede og tænkte fuldstændig modsat min bevidste tilstand), troede kroppen ville blive lammet af frygt i sådanne situationer, i stedet overtog overlevelses instinktet (not very pretty).. Og som før nævnt min egen supermands styrke. Og så er jeg virkelig glad for at vi har trænet selvforsvar (det burde ALLE gøre), fysisk, psykisk, alle de former man kan komme i nærheden af.
Ville bare lige opdatere.. håber i nyder livet derude (det er virkelig værd at nyde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar