onsdag den 24. februar 2010

24.02.10 (fremad)

Det går fremad :) . Kan være alene hjemme igen. Chokket har lagt sig og jeg har indset at det traumatiske mest lå at se mandens blod over det hele, og ikke så meget fuldemandsoverfaldet. Jeg troede virkelig at jeg ville miste ham, i mange timer (det forbandet blod!), det er den værste følelse nogensinde!
Til gengæld virker midtvejskrisen mere overskuelig og jeg værdsætter alle livets gaver en del mere.
I går kiggede jeg på manden til kamptræning i 2 timer. Noget ambivalent noget for mig, at se ham træne.. Ikke helt lige så rart som bare selv at træne med ham. Nød dog virkelig at se sunde, stærke mennesker og suge af deres energi (ÅH hvor er jeg spirituel i dag x).
Om lidt kommer lærlingen og jeg skal tilbage til arbejdet. Håber at I har en fantastisk onsdag aften :)
Ps. Jeg begynder at salgsblogge en del (laver ikke en hel blog, men bare en etikette), bliver nød til at få ryddet ud i min atmosfære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar