fredag den 8. januar 2010

Dagens outfit

Frakke; Marc Jacobs
Tørklæde; Pucci
Taske; Marc Jacobs
Swearter det stikker ud; Missoni
Bukser; Globalfunk
Støvler; Blink

Skulle egentlig købe forsinkede julegaver til fodboldbøllen. Nåede dog kun til Magasins indgang, for derefter at vende om. Manden havde en aftale der ikke helt forstår "at ringe i god tid". Vores lille tur blev kort. Ihh hvor jeg dog hader utilregnelighed. Nå, men vejret er dejligt, så lyst udenfor, og sneen ligger efterhånden alle andre steder end på vejene, og det er jo kun fint. Så kan man nyde vintervejret i stedet for at være forstyrret af det ;) Dejlig fredag til Jer alle!










3 kommentarer:

  1. Flot jakke, hvor finder man den henne?

    SvarSlet
  2. Hej Justananglenmorenoless :)
    Mange tak, jeg købte den på en ferie i udlandet, i hans forretning for snart 3 år siden (den var bare for lille til mig det første halvandet år x). Jeg satser på man kan finde den på nettet, jeg ville lige kigge i løbet af dagen, og linke den her hvis jeg finder noget :)

    SvarSlet
  3. Hmm.. har desværre ikke fundet den på nettet, men der er en del der minder om den, i snittet, kig under mit nye indlæg "jakker/frakker"..
    Ville dog råde til at prøve ebay og trendsales :)

    SvarSlet