lørdag den 16. januar 2010

17.01.10 (bvard)

Alt hvad der kunne gå galt, er gået galt. Jeg er træt, sårbar, stresset, i underskud; alt det man ikke burde være. Jeg vil klare det selv, gider ikke råbe sos hver gang. Knokler og håber på at det bærer frugt. Kan ikke bede om "hjælp" hver evige, eneste gang. Er trods alt 24 efterhånden (geez).
Der er dog lys forude. Arbejdet gik bedre end forventet. Manden har købt ind, lavet mad, bagt chokoladekage og lover flødeskum (stadig kun et løfte, dog), så det hjælper lidt på det hele.
Vil gerne dele alle mine glade tanker (som stadig er i baggrunden), men har ikke overskud til andet end at arbejde, lige pt. I må bære over med mit underskud (aka mangel på posts), jeg vender stærkt tilbage; når der er lidt mere kontrol over situationen :)
God lørdag nat til alle!

2 kommentarer:

  1. Hvis man kunne sendte jeg dig lige en go potion energi :) Lyder som om du kunne bruge det

    SvarSlet
  2. (i uendelige mængder ;), mange tak, det er sødt af dig! :)

    SvarSlet